Pages

Thursday, June 07, 2007

sneak preview

This is what has been keeping me busy :). I designed this layout to fill my free time and to improve my skill. The main colour/theme of this new layout is green. I designed the comment section as a dialog box and this is managed by creating several images. I probably give this layout to anyone who are interested. Speaking of that, maybe I should create another blog for new blogger layout that I will be designing in the future.

I'm not sure whether the header fits the main theme. It is something to do with insect :).

8 comments:

Anonymous said...

cutenyer warna green tu..macam sesuai dengan ko..hehe..btw, insect apakah yang bakal terlibat tu? saja nak teka, menadak mentadu..hehe:p

Anonymous said...

*mentadak mentadu

shironeko said...

lawa!! olive green, eh, pepandai je bg nama.. hehehe..

**kalo bro berminat, jadi team author kat blog sy tu.. :)

Hafiz said...

chem: bukan praying mantis...the insect i'm talking about is not usually associated with green....mungkin patut tukar kepada praying mantis kot :)

arephyz: thanks :)...tgklah mcm mana yer...sebab design layout ni pun bila time cuti..

hayad said...

orait!! nnt saya dah bosan dgn template tu sy try create my own template.tp ntah bile la gaknyer :p

Sarah Mohd Shukor said...

waaa...lawanya! sangat lembut warnanya. suka suka!

erk..pun tringin nak buat yg cantik mcm ni. tp tunggu cuti dulu la :p

Anonymous said...

memang betoi celik it ini bakal doktor, hehehe. tabik seround!

Hafiz said...

hayad: ok, bila lah agaknya akan bosan dengan template tu, mungkin setahun lagi kot :D.

sarah: thanks. You can always use this layout if you are interested. nanti, I will post on the instructions :)

moshimoshi: thanks. Tapi kan, masih lagi tak mampu nak buat layout untuk efx2. Mungkin kena tunggu efx2blogs.com siap dulu kot.